mirandawilfred.reismee.nl

Laatste dagje in Nieuw Zeeland !!!!! (Auckland en omgeving)

Dinsdag 13 maart

We rijden via een prachtige kustroute van Russell naar Whangarei. We rijden door een mooi Kauribos. We lopen daar in de ochtend een track (beetje ochtendgymnastiek is goed voor je). De kustroute gaat verder langs prachtige stranden, op een van de stranden zijn een paar stoere ‘surfdudes’ aan het surfen. We kijken even hoe het ze afgaat, Wilfred kan het veel beter…. (zegt ie). We stoppen bij het strand in Tutukaka (ja, we verzinnen het niet, maar dit is een plaatsje aan de kust). Omdat we nog niet zoveel kilometers hebben gereden (circa 2500 op het Noordereiland) besluiten we (oh nee, besluit Miranda) om nog een toeristische route te nemen naar de westkust. We gaan bij de Jan-van-Genten kolonie kijken bij Muriwai Beach. Hier zitten heeeeel veel Jan-van-Genten met jongen op de rotsen bij de zee en ze zweven vlak langs je hoofd voorbij. Het is hartstikke mooi daar.

Aangekomen bij onze Bed & Breakfast in Auckland, worden we welkom geheten door Simone (Nederlandse) en Martin (Engels) en hun zoontje. Een prachtig huis aan de rand van Auckland. We gaan onze ‘galgemaal’ in Indiase stijl nuttigen. Lekker spicy!

Dit is dan echt onze laatste vakantiedag van onze GEWELDIGE Nieuw Zeeland avontuur. Wij vonden het fantastisch en hopen dat jullie het leuk vonden om via de verhalen op de hoogte te worden gehouden. Bedankt voor jullie leuke reacties vanuit NL.

Nieuw Zeeland is echt een PRACHTIG land met geweldig mooie natuur, heel veel afwisseling en we hebben veel vriendelijke kiwi’s en andere mensen ontmoet. We hebben heel veel mooie dingen gezien en gedaan!

It’s time to go home!!! Groeten Miranda & Wilfred

Wil

Hoi wilfred en miranda, ik heb jullie helemaal gevolgd wat een mooie, fantastiche, spannende, mooie, leuke reis hebben jullie gemaakt. Ik ben wel heel erg blij dat de 6 weken om is. Ik heb jullie gemist en ben blij dat ik jullie straks weer zie. Goede terugreis toegewenst. Groeten jullie vriendinnetje uit Zeist

Patrick

Was heel leuk om mee te kijken met jullie vakantie.
Veilige terugreis.
Grtzzz.Pat

Jeroen , Belinda en Dylano

We hebben hier vanuit het rustige Odijk al jullie verhalen en mooie foto's meegekregen.
Door jullie mooie verhalen was het soms net of we er bij waren..... erg leuk gedaan :)
We wensen jullie weer een veilige terug reis en tot snel weer !!!!

martien

hé, wat jammer nou, geen verhalen foto's meer.
Dank hiervoor !

Maike

Jeeee, alweer jullie laatste dag!? Wat een prachtige reis hebben jullie toch gemaakt! Goede reis terug.

Marieke

Wat super dat jullie zo genoten hebben. Goede reis terug en veel succes met het wennen aan het leven, ritme en de tijden (jetlag) hier.

Erg leuk om jullie zo te volgen, bedankt voor alle verhalen en foto's!

De Planner

Wat hebben jullie een mooie reis /avontuur achter de rug.
Het was erg leuk om op afstand met jullie mee te kunnen reizen.
Goede terugreis en bedankt.
Harrij

José van Denderen

Hoi Miranda en Wilfred,

een wat late reactie, ben zelf afgelopen week vrij geweest en dan weet je het wel weer. Nu nog even tijd om jullie laatste verhalen en foto's te bekijken. Inmiddels zijn jullie weer in Nederland, als ik het goed begrepen heb. Ik vond het leuk om met jullie 'mee te reizen' en heb genoten van de verhalen en de foto's. Het zal niet meevallen om weer te moeten gaan meedoen aan het ritme in Nederland. Tip: probeer zo lang mogelijk het gevoel vast te houden.......... en te blijven genieten van jullie mooie, bijzondere reis......

dursun en ejder

hoi miranda en wilfred

wat leuk, dat we met jullie mee konden genieten va jullie prachtige reis.Het zag er prachtig uit!!!
Fijn dat jullie weer terug zijn.......
Ik bel nog voor een afspraak,ben benieuwd naar meer verhalen en foto's..........
goetjes Dursun en Ejder